vineri, 2 iulie 2010

Handmade Paper III




REZERVAT Set de sase coli de hartie obtinuta manual. Am folosit floricele si petale galbene, si frunzulite si ace de brad. E un proiect pe care ne-am propus de mult timp sa il realizam, dar abia acum am reusit sa ne facem timp pentru el - operatiunea e migaloasa, dar ni se pare ca rezultatul e incantator si a meritat toate eforturile!

Pe hartie se poate scrie, insa recomandam sa folositi doar pix, si nu stilou, ca sa nu se pateze.

Am prins in ea delicatetea catorva floricele galbene, salbaticia muntilor presarati cu ace de brad, precum si ultimele firicele din fumul unui foc de tabara. Am imprimat pe ea un model in patratele, putin iesit in relief.

Dimensiunile aproximative ale fiecarei coli sunt 19.5x16 cm.


Pretul setului este de 15 RON; vei primi exact setul din imagini.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rosabelle. Un produs Blogger.