joi, 22 iulie 2010

Small Purse - REDUCERE!!!- REZERVAT


Posetuta unicat, cu rama metalica argintiu antichizat, si cu bareta din lant negru. Am decorat-o cu panglica neagra cu portiuni mate si transparente; aceasta se regaseste atat la baza gentutei, cat si ca o funda pe care am construit elementul central - un strass rosu intens, de mari dimensiuni, incadrat in panglica argintie pe care am cusut paiete-floricele cu holograma. Acelasi fel de paiete dau stralucire si extremitatilor posetutei - am putea spune ca sunt un laitmotiv?! Volanasul negru din partea de sus a gentii este dintr-o organza atat de fina, incat ar putea fi usor confundat cu aripile unei suave libelule... Cat despre spatele gentutei, i-am cusut valuri si valuri de panglicuta argintie... In interior, i-am atasat, tot manual, captuseala din satin rosu.
O piesa speciala, unica, spectaculoasa! Indrazneste sa o porti, daca te vrei admirata!
Latimea la baza: 19 cm; latime sus: 11 cm; inaltime: 13 cm (fara butonii de inchidere); lungimea lantului: 32 cm.
Pret: 60 RON



PRET NOU: 45 RON

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rosabelle. Un produs Blogger.